2011. november 9., szerda

CELEB FASHION---Lady Gaga


source:Stylebistro

6 megjegyzés:

Andrés Corella írta...

I really like her style..yeah sometimes she wears the most outrageous things..but in most of the cases they look good and ver avant garde, besides I really dig some of the most simpler outfits I´ve seen from her it makes her more interesting (at least for me) and shows that if she want to being minimalist is something she can rock!

xx
Andy
The Black Label

Mr. Paparazzo írta...

Nem szeretem Gagát!
Elismerem hogy tehetséges, de az túlzás amit csinál, ahogy feltűnősködik. És mint nő sem jön be :)

Annemarie írta...

a kek ruhas meg az eronyos nagyon ottvan! :D mind kene!

Bog-Bog írta...

Amikor kicsi voltam és énekesnőst játszottam, nagyjából így öltöztem fel, minél furcsább, meghökkentőbb dolgot akartam, és ha ma előadóművész lennék, akkor ilyesmi stílusban nyomnám. Nem tudom, miért akadnak ki egyesek, nézzenek meg egy Queen klipet, abban is voltak érdekes ruhák, pedig 70-es/80-as években voltak és ráadásul férfi viselte őket.

Elektra írta...

She's is wonderful and always amazing.
Have a gagga weekend :)
Elektra

Rick Forrestal írta...

Is it OK if I don't like Lady GG? (Sorry, world.)

Hi babes . . . I'm back.
Miss me?

xo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...